Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

– Σου δίνω μόνο δυο ευχές για τον καινούργιο χρόνο, πάμπλουτος να ΄σαι στη χαρά και πάμπτωχος στον πόνο.



Μαντιναδες ΠρωτοχρονιαςΜαντινάδες Πρωτοχρονιάς

Μαντινάδες και ευχές για την Πρωτοχρονιά και τον Νέο Χρόνο….

Τις μέρες της πρωτοχρονιάς χίλιες ευχές χαρίζω,
σε φίλους που τους αγαπώ και τους υπολογίζω.
Τα βράδια τση Πρωτοχρονιάς ο ύπνος δεν με πιάνει,
για το πρωί η σκέψη τζη ποδαρικό μου κάνει.

Των αηδονιών παρήγγειλα στην πόρτα σας να ‘ρθουνε,
Πρωτοχρονιάτικες ευχές τσ’ ελπίδας να σου πούνε.
Πρωτοχρονιά μα πως μπορώ τέτοια χαρά να νοιώσω,
Αν δε σου στείλω μήνυμα τσ΄ευχές μου να σου δώσω.
Πρωτοχρονιάτικες ευχές πέμπω χαράς κι υγείας,
δημιουργίας, ομορφιάς, αγάπης κι ευτυχίας.
Ήρθενε η Πρωτοχρονιά κι είπα του Άη Βασίλη,
τις πιο μεγάλες τις χαρές σε σένα να τσι στείλει.
Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς έλα στα όνειρά μου,
ν΄ αρχίσει με χαμόγελο εφέτος η χρονιά μου.
Πρωτοχρονιά κι η μοίρα μου πάλι αλλού ξανοίγει,
κι εμένα μέσα στην καρδιά ένα μαχαίρι μπήγει.
Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά κι είναι βαριά η καρδιά μου,
γιατί ένας χρόνος πέρασε που είσαι μακριά μου.
Χρόνια πολλά από καρδιάς εμείς θα ευχηθούμε,
τον κόσμο μας καλύτερο κάποια στιγμή να διούμε.
Τη μέρα τση πρωτοχρονιάς το σ΄ αγαπώ να πέψεις,
να κάνει το ποδαρικό στ΄ αρχοντικό τση σκέψης.
Λύρες, λαγούτα, μπαλωτιές, Πρωτοχρονιά στην Κρήτη,
Χαρά-ευτυχία, δύναμη και στο δικό σας σπίτι
Ξημέρωμα Πρωτοχρνιάς πιάσε μια χούφτα άμμο,
κι ως είν΄ οι κόκοι αμέτρητοι τόσες ευχές σου κάνω.
Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς έλα στα όνειρά μου,
να αρχίσει με χαμόγελό και φέτος η χρονιά μου.
Δώρο πρωτοχρονιάτικο το ναι σου περιμένω,
και δε με νοιάζει και δεντρό μην έχω στολισμένο.
Χριστούγεννα Πρωτοχρονιά κι οι δυο γιορτές μεγάλες,
μα χώρια σου είναι κι αυτές δυο μέρες σαν τις άλλες.

http://www.poly-gelio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου