Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Εάν δεν έχετε γερό στομάχι ΜΗΝ ακούσετε το ηχητικό αυτό

Η Λίζα είναι ένα 6χρονο κοριτσάκι που ζει σε κάποια πολιτεία των ΗΠΑ. Η Λίζα από μικρή βίωσε τη φρίκη της ενδοοικογενειακής βίας. Βλέπει τον πατριό της να χτυπάει βάναυσα τη μητέρα της. Βλέπει τη μητέρα της ματωμένη, βλέπει τα μικρά της αδέρφια να κλαίνε.
Βλέπει πράγματα που ένα παιδί δεν θα έπρεπε ποτέ όχι απλά να δει, αλλά να βιώσει. Σε έναν από τους καυγάδες του πατριού με τη μητέρα της, η κατάσταση ξέφυγε. Η Λίζα πήγε στην κουζίνα και τηλεφώνησε στο Τηλεφωνικό Κέντρο ζητώντας από την γυναίκα που είχε βάρδια να τηλεφωνήσει στην αστυνομία να πάει επειγόντως σπίτι. Την ίδια στιγμή μπροστά της ο πατριός της χτυπούσε τη μητέρα της.
Η υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο προφανώς εκπαιδευμένη να αντιμετωπίσει τέτοια περιστατικά, προσπαθεί να ηρεμήσει το παιδάκι. Του μιλάει με ψυχραιμία και προσπαθεί να μάθει που γίνεται το περιστατικό.

Προσοχή το ηχητικό που θα ακούσετε είναι σκληρότερο από το να βλέπατε κάποιες σκηνές βίας.

Τηλεφωνικό Κέντρο: ποιο είναι το επείγον περιστατικό;
Λιζα: Η μητέρα μου και ο πατέρας μου καυγαδίζουν
ΤΚ: Χτυπάει την μαμά σου;
Λίζα: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ! Σας παρακαλώ πάρτε την αστυνομία να έρθει σπίτι
ΤΚ: Ναι την ενημερώνουμε.
Λίζα: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ (φωνάζει και κλαίει)
ΤΚ: Δώσε μου να μιλήσω στον πατέρα σου… Που είναι η μαμά σου;
Λίζα: Τι;
ΤΚ: Τι συμβαίνει εκεί;
Λίζα: Μαλώνουν επειδή… Αυτό γίνεται συνέχεια (κραυγές και αναφιλητά). Συνέχεια… Αυτός έχει ένα μπαρ και γυρίζει μεθυσμένος και η μαμά μου…
ΤΚ: Ποιο είναι το όνομα του; Ποιο είναι το όνομα του πατέρα σου;
Λίζα: Είναι ο πατριός μου
ΤΚ: Πόσο χρονών είναι;
Λίζα: (Ουρλιάζει) ΣΤΑΜΑΤΑ!
ΤΚ: Τι συμβαίνει;
Λίζα:…
ΤΚ: Λίζα, Λίζα, τι συμβαίνει εκεί;
Λίζα: Χτυπάει τη μαμά μου. (Ουρλιάζει και κλαίει) Χτυπάει τη μαμά μου
ΤΚ: Πως την χτυπάει;
Λίζα: Χτυπάει τη μαμά μου (κλάματα)
ΤΚ: Εντάξει μην κλαις, στέλνουμε ήδη την αστυνομία.
Λίζα: (αναφιλητά) οκ
ΤΚ: Που βρίσκεται η μαμά σου αυτή τη στιγμή;
Λίζα: Στο μέσα δωμάτιο και μαλώνουν (κλάμα)… Σας παρακαλώ στείλτε την αστυνομία
ΤΚ: Η αστυνομία έρχεται, βρίσκεται καθοδόν. Εγώ θα μείνω στο τηλέφωνο δίπλα σου να μιλάμε μέχρι να έρθει. Εντάξει; Πες μου η εξώπορτα είναι ξεκλείδωτη;
Λίζα: όχι
ΤΚ: Πήγαινε σε παρακαλώ ξεκλείδωσε την και άφησε την ανοιχτή, έτσι ώστε να μπει η αστυνομία. Μετά έλα πάλι στο τηλέφωνο.
Λίζα: Οκ. Περιμένετε σας παρακαλώ.
ΤΚ: Οκ
Λίζα: (Ουρλιάζει) Τώρα χτύπησε την αδερφή μου άσχημα
ΤΚ: Ποια αδερφή σου;
Λίζα: Την μικρή μου αδερφή (ουρλιαχτά) Θεέ μου είναι τεσσάρων χρονών (Ουρλιαχτά)
ΤΚ: Τι συμβαίνει;
Λίζα: (κλαίει) κάτι συνέβη με την αδερφή μου. Περιμένετε σας παρακαλώ να πάω μέσα να δω τι έγινε.
ΤΚ: Οκ. Η αστυνομία φτάνει από λεπτό σε λεπτό
Λίζα: …
ΤΚ: Ναι; Παρακαλώ; Λίζα με ακούς η αστυνομία φτάνει από λεπτό σε λεπτό.
Λίζα: (ουρλιάζει) Μαμά!!!, η αστυνομία έρχεται… Ο πατριός μου έπιασε το μωρό τώρα (ουρλιαχτά)
ΤΚ: Έχει το μωρό; Που βρίσκεται αυτή τη στιγμή;
Λίζα: (ουρλιαχτά) τι;
ΤΚ: Λίζα που…
Λίζα: ΜΑΝΟΥΛΑ!!! (μεγάλο ουρλιαχτό)
ΤΚ: Ναι; Εμπρός; …
ΠΗΓΗ http://www.invitromagazine.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου