Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Συνομιλία - φωτιά: Τα άπλυτα της Χρυσής Αυγής βγάζουν Λαγός και Δεβελέκος - Βίασαν κοριτσάκι στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Σπάρτη

Απόσπασμα από τη συνομιλία «φωτιά» που δημοσιεύει το Εθνος της Κυριακής: Μιλούν για βιασμό κοριτσιού, στρέφονται κατά του κονφερανσιέ Κασιδιάρη και του μ...κα Παππά.


Με χαρακτηριστμούς όπως καλαμοϊππείς, λαμόγια και σκουλήκια αλλά και με εκφράσεις πεζοδρομιακές «στολίζουν» ομοϊδεάτες τους -στελέχη της Χρυσής Αυγής- και βγάζουν τα άπλυτά τους στη φόρα, ο Γιάννης Λαγός και ο «σκληροπυρηνικός» χρυσαυγίτης πρώην οδηγός και φρουρός του γ. γ. της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου, Σωτήρης Δεβελέκος.
Σε ηχογραφημένη τηλεφωνική συνομιλία τους που αποκαλύπτει η εφημερίδα Εθνος της Κυριακής, εκτός από την απέχθειά τους για... τους δικούς τους και τα «καρφώματα», μιλούν και για ένα περιστατικό ασέλγειας ή βιασμού κοριτσιού από στελέχη της τοπικής οργάνωσής τους στη Σπάρτη που κουκουλώθηκε.
Κάμερες, καλαμοϊππείς και... επανάσταση
«Μόλις βγαίνουν οι κάμερες, πετάγονται σαν τα σκουλίκια», αρχίζει το κρεσέντο του ο Γιάννης Λαγός και ο διάλογος που ακολουθεί -και ακούγεται στο ηχητικό απόσπασμα που δημοσιεύει το theTOC- είναι χείμαρρος:
Λαγός: έχω αηδιάσει με αυτά που βλέπω ρε φίλε, αηδίασα να πούμε, αηδίασε η ζωή μου να πούμε ...... τι λαμόγια είναι αυτά που έχουμε μπλέξει ρε
Δεβελέκος: δεν ξέρω φίλε, δεν ξέρω και δεν ξέρω πως λύνεται αυτή η κατάσταση
Λαγός: δεν γίνεται Σωτήρη, φοβάμαι πω δεν λύνεται
Δεβελέκος: δεν ξέρω, και 'γω αυτό φοβάμαι δεν στο λέω ψέματα εγώ κάθομαι το να κοιμηθώ να πούμε και τα βλέπω στον ύπνο μου να πούμε
Λαγός: γιατί εγώ τι παθαίνω; τι παθαίνω;
Δεβελέκος: μ' έχουνε στοιχειώσει
Λαγός: έχω αρρωστήσει ρε κοιμάμαι έξι ώρα το πρωί γι αυτά τα πράγματα να πούμε, δεν είχα νταλκάδες κι απέκτησα νταλκάδες μ άλλους, έχω τα δικά μου...
Δεβελέκος: ρε φίλε να σου πω κάτι, μπορεί να ήμασταν με δύο δραχμές να πούμε στη τσέπη πριν πέντε χρόνια αλλά κοιμόμασταν ήρεμοι, είχαμε την αξιοπρέπειά μας
...
Δεβελέκος: καλαμοϊππείς, καλαμοϊππείς
Λαγός: τρελαθήκαν όλοι δωσ' τους κάμερα, δώσ' τους κι ένα μικρόφωνο και να τρέχουν όλοι.
Σε άλλο σημείο της συνομιλίας, ο Δεβελέκος λέει στον Λαγό: «Γιάννη να σκεφτούμε να κάνουμε κάτι γιατί η κατάσταση είναι στο απροχώρητο. Κάτι πρέπει να γίνει». Κάπου εκεί πέφτει και η ιδέα της «επανάστασης»...
Λαγός: Τι να σκεφτούμε;
Δεβελέκος:  Πρέπει να επαναστατήσουμε.
Ο «μ...ας» Παππάς, ο «κονφερασιέ» Κασιδιάρης και τα βολεμένα «πρωτοξάδελφα»
Μεταξύ άλλων οι δύο χρυσαυγίτες στρέφονται κατά του Χρήστου Παππά και του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ για τον αρχηγό τους Νίκο Μιχαλολιάκο λένε ότι «είναι ο μόνος που αξίζει». Θεωρούν ότι οι προβεβλημένοι χρυσαυγίτες «έχουν αρρωστήσει, έχει μπει αυτό το μικρόβιο της τρέλας μέσα τους».
Δεβελέκος: με το που πεταχτούν οι κάμερες δηλαδή είναι μια αηδία μια... ένα ξέρασμα με το που πεταχτούν οι κάμερες πως βγαίνουν τα σαλιγκάρια με τη βροχή
Λαγός: ναι, ναι, τα ξέρω ρε τα ξέρω ναι εγώ είμαι ...
Δεβελέκος: και λόγια βαριά, τώρα καθόταν ο Παππάς κι έλεγε και θα ακολουθήσουμε μέχρι το θάνατο και πέρα από το θάνατο και τα λοιπά. Ποιο θάνατο βρε μ... να πούμε που άμα πέσουμε από τη Βουλή θα πας πάλι να βαράς έπιπλα μ...
Ο Γιάννης Λαγός, μάλιστα, λέει ότι θα ήθελε να μιλήσει με τον Νίκο Μιχαλολιάκο: «θεωρώ ότι είναι από τους λίγους που αξίζουν εκεί πέρα μέσα να πούμε και θεωρώ ότι αδικείται τελικά να πούμε αυτός ο άνθρωπος εκεί πέρα με το συρφετό, όλο αυτό που υπάρχει, θα τον έπιανα θα του έλεγα είμαι δίπλα σου».
Μεγάλο το μένος κατά του Ηλία Κασιδιάρη, τον οποίο χαρακτηρίζουν «κονφερασιέ», λόγω της δημοσιότητας του...
Λαγός: Κάνουν τα πάντα, τα παραγγέλματα, ανάβουν τις δάδες, μιλάνε, βγαίνουν
Δεβελέκος: Ναι, ναι
Λαγός: στην τηλεόραση. Δηλαδή ήρεμα ρε, ήρεμα ρε περίεργοι ήρεμα ρε
Δεβελέκος: Ναι, ναι
Λαγός: Αφήστε και κανέναν άλλον άνθρωπο να μιλήσει ρε π... να πούμε. Τι είναι αυτό το πράγμα ρε. Εμένα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να μιλήσω κιόλας στην ομιλία και μου λέει ο Ηλίας να μιλήσω, όχι ρε Ηλία του λέω, άστο του λέω, δεν μιλάω του λέω μιλήστε εσείς του λέω. Εχετε ομιλητές. Τι να 'ρθω να μιλήσω τώρα.
...
Λαγός: Μου γυρνάνε με κάτι αμάξια, με κάτι ξέρω 'γω ψιλοέτσι να πούμε πολυτελείας με αστυνομικούς κάποιοι δίπλα, με έτσι με αλλιώς... μου λέει φαντάσου να περάσουνε δυο τρία χρόνια τι έχει να γίνει, και φαντάσου να αναλάβουμε και κανα πόστο.
Αναφέρουν, μάλιστα ότι η... ομάδα κορυφής, βολεύει «ξαδέλφια και πρωτοξάδελφα» με μεροκάματα και αφήνει άλλους απ΄έξω. Και ο Λαγός ξεσπά: «σιχαμάρα, στο δ... Που να πάω λέω; Να πάω που να ’μαι με τον αρχηγό και θα είμαι και αναγκασμένος που θα είμαι δίπλα στον αρχηγό να περνάει ο κάθε μ... να μου μιλάει και να χαιρετάει κιόλας και να κάθομαι να του μιλάω κιόλας έτσι. Δεν μπορώ ρε φίλε να κάνω τον κομφερασιέ. Δεν μπορώ τον κονφερασιέ δεν τον έκανα ποτέ στη ζωή μου».
Βιάσαν κορίτσι, μέλη της τοπικής της Χ.Α στη Σπάρτη
Στην τηλεφωνική επικοινωνία ο Λαγός αναφέρει περιστατικό ασέλγειας ή βιασμού ενός κοριτσιού από χρυσαυγίτες στη Σπάρτη. Την καταγγελία τη γνώριζαν και οι δύο:
Λαγός: Ρε με πήρανε τηλέφωνο από την τοπική την περασμένη εβδομάδα πριν δέκα μέρες από τη Σπάρτη για ένα περιστατικό που βιάσανε, ασελγήσανε ξέρω 'γω δεν βιάσανε στο κοριτσάκι μιας τύπισσας η οποία έριχνε... στα γραφεία
Δεβελέκος: Το ξέρω, το ξέρω
Λαγός: Και τι έκανε εντέχνως η τοπική ;;; ξέρεις τι κάνανε στην τοπική
Δεβελέκος: Πήγαινε να τιμωρήσει την άλληνε
Λαγός: Εδωσε ποινή ένα μήνα... Ρε φίλε σου λέω, εντάξει σου λέω τα ακούω και λέω δεν γίνεται
Δεβελέκος: Και πήγε μετά ο έξυπνος και της έλεγε άμα δεν ήθελες να μην ανοίγεις τα πόδια σου. Τι πήγε και είπε ο άλλος ο έξυπνος ο δικός μας
Λαγός: Ρε μ... σου λέω τα 'χω χάσει, τα 'χω χάσει, λέω δεν γίνεται δεν γίνεται ρε μ... τα χω 'χάσει. Που έχω μπλέξει μ αυτούς, χίλιες φορές στο γήπεδο που πήγαινα; Καλύτερα, καλύτερα θα 'ναι. Καλύτερα δηλαδή αισθάνομαι καλύτερα. Αυτό που ζω τώρα στη Χρυσή Αυγή ρε φίλε που υποτίθεται έχουμε ιδεολογία και έχουμε και νοοτροπία και έχουμε
Δεβελέκος: Τίποτα
Λαγός: Τι ναι αυτό το χάλι ρε μ...; Τι ναι αυτό το χάλι ρε μ...
;


http://ellinikils.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου