Κατά τη διάρκεια της FRESKON, το Διεθνές Συνέδριο Κερασιού θα χαρτογραφήσει την αγορά του προϊόντος σε διεθνές επίπεδο, τις νέες τεχνολογίες που αφορούν την καλλιέργεια των κερασιών, θα πραγματοποιήσει προβλέψεις για τη νέα σεζόν στις κύριες χώρες παραγωγής κερασιού, θα γίνει συζήτηση για την εμπορική δυναμικότητα του προϊόντος και των μεθόδων που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπορίας του.
Με στόχο την επιτάχυνση της εξαγωγικής διείσδυσης των ελληνικών κερασιών σε ξένες αγορές διοργανώνεται διεθνές συνέδριο για τον κλάδο στα πλαίσια της 1ης διεθνούς έκθεσης Φρούτων και Λαχανικών υπό την επωνυμία FRESKON και την οποία δρομολογεί η ΔΕΘ-Helexpo στη Θεσσαλονίκη από τις 23 - 25 Απριλίου 2015.
Τα ειδικά θέματα του συνεδρίου είναι τα ακόλουθα:
Οι συμμετέχοντες στην έκθεση FRESKON θα έρθουν σε επαφή με εκπροσώπους από μεγάλες ξένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εμπορικές επιχειρήσεις και εταιρείες-δίκτυα διανομής.
Την ίδια στιγμή, η έκθεση θα φιλοξενήσει επίσης ξένους εκθέτες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των οπωροκηπευτικών και αντιπροσωπεύουν τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τα φρέσκα φρούτα- λαχανικά, τα logistics, τα μηχανήματα και τα υλικά συσκευασίας.
Ξένοι εμπορικοί επισκέπτες θα καταφτάσουν από Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Κίνα και Χονγκ Κονγκ, Τσεχία, Πολωνία, Σουηδία, Νορβηγία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, Ελβετία, Γερμανία, Δανία, Αγγλία, Λίβανο, Βέλγιο, Μάλτα, Τουρκία, Αίγυπτο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία.
Πάνω από 2.400 προγραμματισμένες συναντήσεις μεταξύ αγοραστών και εκθετών της FRESKON έχουν ήδη οριστεί και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί μέχρι τον Απρίλιο.
Αξιοσημείωτες είναι επίσης οι παράλληλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της έκθεσης, καθώς εκτός από το Διεθνές Συνέδριο Κερασιού θα υπάρχει και το ειδικό τμήμα για τα σούπερ μάρκετ.
Στο τμήμα για τα σούπερ μάρκετ, θα πραγματοποιηθεί συμμετοχή ελληνικών και βαλκανικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στις προγραμματισμένες συνεδριάσεις για να συζητήσουν και να αναπτύξουν συνεργασίες.
Επιπλέον, θα αναλυθούν το πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων, καινοτομίες και νέες τεχνολογίες στον τομέα, ενώ θα συζητηθεί η διανομή και η πώληση των νωπών φρούτων και λαχανικών από τους εκπροσώπους των ξένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην αγορά των Βαλκανίων (Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία και ΠΓΔΜ).
Για περισσότερες πληροφορίες: www.freskon.helexpo.gr/freskon/en
ΠΗΓΗ http://www.agronews.gr/
Με στόχο την επιτάχυνση της εξαγωγικής διείσδυσης των ελληνικών κερασιών σε ξένες αγορές διοργανώνεται διεθνές συνέδριο για τον κλάδο στα πλαίσια της 1ης διεθνούς έκθεσης Φρούτων και Λαχανικών υπό την επωνυμία FRESKON και την οποία δρομολογεί η ΔΕΘ-Helexpo στη Θεσσαλονίκη από τις 23 - 25 Απριλίου 2015.
Τα ειδικά θέματα του συνεδρίου είναι τα ακόλουθα:
- Η διαχείριση και η ανάπτυξη της έρευνας κερασιού στην Ελλάδα: Ζητήματα και επιλογές.
- Οι προτεραιότητες στον τομέα της έρευνας και της καινοτομίας κατά τη νέα περίοδο προγραμματισμού 2014-2020 για την πλατφόρμα Αγρο-διατροφής
- Καινοτομία στο πολλαπλασιαστικό υλικό και τις ποικιλίες κερασιάς.
- Κλάδεμα και το στέμμα που σχηματίζουν σε πυκνές φυτεύσεις κεράσι: μια φυσιολογική προσέγγιση.
- Διαχείριση της αλυσίδας εμπορίας των κερασιών.
- X-TEND Συσκευασία Τροποποιημένης Ατμόσφαιρας από την StePac για τη διατήρηση των κερασιών
- Luna®Ligoteres losses - Αυξημένη παραγωγή (LessWaste - MoreProduce)
- Ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης επιβλαβών οργανισμών στην κερασιά από τη BayerCropScience
- Αποτελεσματική λίπανση των κερασιών
- Επίδραση της λίπανσης ασβεστίου στην ποιότητα των καρπών
Οι συμμετέχοντες στην έκθεση FRESKON θα έρθουν σε επαφή με εκπροσώπους από μεγάλες ξένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εμπορικές επιχειρήσεις και εταιρείες-δίκτυα διανομής.
Την ίδια στιγμή, η έκθεση θα φιλοξενήσει επίσης ξένους εκθέτες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των οπωροκηπευτικών και αντιπροσωπεύουν τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τα φρέσκα φρούτα- λαχανικά, τα logistics, τα μηχανήματα και τα υλικά συσκευασίας.
Ξένοι εμπορικοί επισκέπτες θα καταφτάσουν από Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Κίνα και Χονγκ Κονγκ, Τσεχία, Πολωνία, Σουηδία, Νορβηγία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία, Ελβετία, Γερμανία, Δανία, Αγγλία, Λίβανο, Βέλγιο, Μάλτα, Τουρκία, Αίγυπτο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία.
Πάνω από 2.400 προγραμματισμένες συναντήσεις μεταξύ αγοραστών και εκθετών της FRESKON έχουν ήδη οριστεί και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί μέχρι τον Απρίλιο.
Αξιοσημείωτες είναι επίσης οι παράλληλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της έκθεσης, καθώς εκτός από το Διεθνές Συνέδριο Κερασιού θα υπάρχει και το ειδικό τμήμα για τα σούπερ μάρκετ.
Στο τμήμα για τα σούπερ μάρκετ, θα πραγματοποιηθεί συμμετοχή ελληνικών και βαλκανικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στις προγραμματισμένες συνεδριάσεις για να συζητήσουν και να αναπτύξουν συνεργασίες.
Επιπλέον, θα αναλυθούν το πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων, καινοτομίες και νέες τεχνολογίες στον τομέα, ενώ θα συζητηθεί η διανομή και η πώληση των νωπών φρούτων και λαχανικών από τους εκπροσώπους των ξένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην αγορά των Βαλκανίων (Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία και ΠΓΔΜ).
Για περισσότερες πληροφορίες: www.freskon.helexpo.gr/freskon/en
ΠΗΓΗ http://www.agronews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου