Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ιδέα αναπτύσσεται από Αμερικανούς και Βρετανούς μηχανικούς της Malloy Aeronautics και της Survice, σε συνεργασία με το υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τη Malloy Aeronautics, το πρωτότυπο «hoverbike» είναι σχεδιασμένο για να κάνει πολλές από τις δουλειές που θα έκανε ένα ελικόπτερο, αλλά σε μικρότερη κλίμακα και χωρίς πολλά από τα ζητήματα που προκύπτουν από τον σχεδιασμό ελικοπτέρων.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Reuters, η ανάπτυξη του οχήματος θα λάβει χώρα στο Μέριλαντ των ΗΠΑ.
Η συγκεκριμένη ιδέα έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα κλασικό ελικόπτερο, όπως η ασφάλεια (λόγω του σχεδιασμού των στροφείων, οι λεπίδες των οποίων είναι «έγκλειστες») αλλά και το κόστος, καθώς το Hoverbike είναι πολύ πιο φθηνό όσον αφορά στην κατασκευή και τη λειτουργία του.
Το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού σχεδίου ήταν χειροποίητο, από ίνες άνθρακα, με «πυρήνα» αφρού.
Τα επακόλουθα χρόνια, η τεχνολογία εξελίχθηκε σε επίπεδο που ήταν δυνατή η μετάβαση από σχέδιο με δύο έλικες σε σχέδιο με τέσσερις (quadcopter).
Η Malloy Aeronautics έχει κατασκευάσει ένα μοντέλο σε κλίμακα (1/3) στο Χαμσάιρ της Βρετανίας, το οποίο και προωθήθηκε με σκοπό τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την κατασκευή ενός κανονικού μεγέθους πρωτοτύπου.
Όπως αναφέρει το techblog, το κανονικό μοντέλο θα έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά ευστάθειας και ευελιξίας, και θα είναι δυνατός επίσης ο τηλεχειρισμός του.
Ακόμα, μπορεί να μεταφέρει και φορτία, να μπαίνει και να βγαίνει σε στενούς χώρους και να μεταφέρεται με ευκολία, με πλοία και αεροσκάφη, αφού είναι εύκολη η αναδίπλωση και το «πακετάρισμά» του.
Το ενδιαφέρον του Πενταγώνου έγκειται στις δυνατότητες χρήσης του για πολλαπλούς ρόλους, από μεταφορά στρατιωτών μέχρι και προμηθειών, καθώς και την επανδρωμένη ή μη χρήση του, που επιτρέπει ως και λειτουργία του σε ρόλο μέσου παρατήρησης/ παρακολούθησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου