«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Ελληνας» είπε ο Πίτερ Οικονομίδης - που θεωρείται, από πολλούς, «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ - στην έναρξη ομιλίας του την Τρίτη στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, ο ομιλητής υπογράμμισε ότι το «μυστικό της επιτυχίας» ενός πετυχημένου ονόματος (μάρκα) είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το «τι είναι αυτό που κάνεις».
Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «(…)μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Ελληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».
Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «(…)μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Ελληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».
«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα», ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πούνε, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».
Τέλος, σχολίασε ότι «το... "δεν γίνεται", πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το "γίνεται"»
ΠΗΓΗ http://www.tanea.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου