Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Άνθρωπος που αξίζει πολλά.. (διαβάστε το)


Έχω δεχθεί αμέτρητα μηνύματα, από χθες βράδυ, μετά τα γραπτά μου για τα γεγονότα του Βελιγραδίου. Και λέω έχω δεχθεί επειδή ανάμεσα σε αυτά, πάρα πολλά είναι βρισιές και ανοιχτές απειλές. Ανάμεσά τους, όμως, και μερικά σαν το παρακάτω:

"Αγαπητέ κύριε Ago,
Ονομάζομαι Εράλντα και είμαι φοιτήτρια Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ,διάβασα το άρθρο σας και θα ήθελα να σας συγχαρώ που υπάρχουν ομόεθνοί μου σαν εσάς.
Ζω στην Ελλάδα από το 1999,έχω περάσει κάτι παραπάνω από την μισή μου ζωή.Δυστυχώς, είναι λίγοι οι Αλβανοί που είναι ''πατριώτες'' με τη ουσιαστική σημασία της λέξης!Το επεισόδιο που εκτυλίχθηκε κατά τον αγώνα Σερβία-Αλβανία είναι ανεκδιήγητο και με στεναχωρεί αφάνταστα το γεγονός ότι πολλοί ασπάζονται αυτές τις ακραίες ιδεολογίες αλλά με χαροποιεί ιδιαίτερα που υπάρχουν άνθρωποι σαν εσάς και δείχνουν ότι οι Αλβανοί δεν είναι μόνο αυτοί που διατυμπανίζουν απόψεις περί Μεγάλης Αλβανίας.
Συγχωρέστε με που σας γράφω στα ελληνικά αλλά νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να εκφράσω καλύτερα αυτό που ένιωσα όταν διάβασα το άρθρο.
Με εκτίμηση,
A. Eralda"
Αξίζει όσα όλα τα άλλα, αλλά σε πολλαπλάσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου