Προβλέπεται η λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μέσα στην επόμενη πενταετία
Στο άνοιγμα του πρώτου Goody’s Burger House στην πόλη της Μελβούρνηςαναμένεται να προβεί ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, δίνοντας έμφαση στην εξωστρέφεια και πίστη στη δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο εξωτερικό.
Τα πρώτα εντυπωσιακά -όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση- αποτελέσματα του νέου concept Goody’s Burger House στην Ελλάδα, έχουν προσελκύσει διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον, κι έτσι ο Όμιλος αποφάσισε την εγκατάσταση του εστιατορίου στο πιο hot σημείο της πόλης της Αυστραλίας για τους πάνω από 4.000.000 κατοίκους, δίνοντας το εφαλτήριο σύνθημα για την ανάπτυξη της Goody’s σε ολόκληρη την Αυστραλία, μία αγορά 20 εκατομμυρίων καταναλωτών.
Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Η εταιρεία που επιλέχθηκε για την αποκλειστική ανάπτυξη του σήματος στην Αυστραλία είναι ηMediterranean Fast Casual Restaurants Ltd.
Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, υλοποιεί το στρατηγικό του σχεδιασμό για ανάπτυξη των σημάτων του στη Λευκορωσία, στην Αλβανία, στην Κύπρο, στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία. Παράλληλα, το επόμενο χρονικό διάστημα, και μέχρι τα μέσα του 2015, αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους 8 ακόμα καταστήματα Goody’s και Flocafé στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, στη Δημοκρατία του Κοσόβου, στην πΓΔΜ, στη Λιβύη και στην Αίγυπτο.
«Η εξωστρέφεια αποτελεί σημαντική στρατηγική προτεραιότητα για τη Vivartia. Με αναπτυξιακό πνεύμα, ο Όμιλος διερευνά αδιάκοπα το διεθνές τοπίο, εντοπίζει και υλοποιεί ευκαιρίες επένδυσης, διαδραματίζοντας πια δυναμικό ρόλο και σε αγορές εκτός Ελλάδος», συνεχίζει η ανακοίνωση του Ομίλου.
Η Goody's, Ελληνική αλυσίδα με περισσότερα από 150 εστιατόρια σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, FYROM και Λευκορωσία, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1975 και είναι η εταιρεία που σύστησε στο ελληνικό κοινό τον όρο burger. Κύριο μέλημα της εταιρείας είναι να διατηρεί την υψηλή αξία της μάρκας εμπλουτίζοντας διαρκώς την εμπειρία των πελατών της, μέσα σε υψηλής αισθητικής χώρους, με αναβαθμισμένο επίπεδο εξυπηρέτησης, όπως επισημαίνεται. Σε επίπεδο καταλόγου, οι προτάσεις βασίζονται κατά κύριο λόγο στην ποικιλία των burgers από 100% μοσχαρίσιο κιμά, αλλά και σε signature πιάτα όπως τα Club Sandwiches, τα New York Sandwiches, η Quesadilla και τα BBQ Chicken Wings.
ΠΗΓΗ http://www.voria.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου