![learningtips-for-helping-kids-and-teens-with-homework-and-study-habits](http://www.infokids.gr/wp-content/uploads/2014/09/learningtips-for-helping-kids-and-teens-with-homework-and-study-habits.jpg)
· Αργός ρυθμός ανάγνωσης και δυσκολία κατανόησης των κειμένων.
· Κούραση κατά την ανάγνωση, που εκδηλώνεται και ως τάση του παιδιού να ζητάει από άλλους να διαβάσουν το κείμενο.
· Συχνά ορθογραφικά λάθη.
· Δυσκολία αντιγραφής από τον πίνακα ή το βιβλίο και παραλείψεις λέξεων ή συλλαβών.
· Κείμενα με ανάμεικτα πεζά και κεφαλαία γράμματα.
· Κακή σχέση με τα σημεία στίξης.
· Δυσκολία με πολυσύλλαβες λέξεις και με λέξεις με συμφωνικές ακολουθίες.
· Αδυναμία σύνταξης εκθέσεων και γραπτών εργασιών, με οργάνωση και λογική ροή κι ελλιπής οργάνωση του θέματος.
· Λεξιλόγιο περιορισμένο στις λέξεις που ο μαθητής ξέρει ότι θα γράψει σωστά. Αντίθετα, δυνατότητα προφορικής περιγραφής γεγονότων.
· Δυσκολία σε δραστηριότητες που σχετίζονται με δεξιότητες προσανατολισμού στο χώρο και το χρόνο καθώς και την ανάκληση ακολουθιών.
· Δυσκολία καταγραφής των καίριων σημείων του μαθήματος.
· Δυσχέρεια στην εκμάθηση ξένων γλωσσών.
· Αποτυχία στα διαγωνίσματα, καθώς η απόδοση μειώνεται όταν ο μαθητής αισθάνεται την πίεση του χρόνου.
· Έλλειψη αυτοπεποίθησης.
· Κούραση κατά την ανάγνωση, που εκδηλώνεται και ως τάση του παιδιού να ζητάει από άλλους να διαβάσουν το κείμενο.
· Συχνά ορθογραφικά λάθη.
· Δυσκολία αντιγραφής από τον πίνακα ή το βιβλίο και παραλείψεις λέξεων ή συλλαβών.
· Κείμενα με ανάμεικτα πεζά και κεφαλαία γράμματα.
· Κακή σχέση με τα σημεία στίξης.
· Δυσκολία με πολυσύλλαβες λέξεις και με λέξεις με συμφωνικές ακολουθίες.
· Αδυναμία σύνταξης εκθέσεων και γραπτών εργασιών, με οργάνωση και λογική ροή κι ελλιπής οργάνωση του θέματος.
· Λεξιλόγιο περιορισμένο στις λέξεις που ο μαθητής ξέρει ότι θα γράψει σωστά. Αντίθετα, δυνατότητα προφορικής περιγραφής γεγονότων.
· Δυσκολία σε δραστηριότητες που σχετίζονται με δεξιότητες προσανατολισμού στο χώρο και το χρόνο καθώς και την ανάκληση ακολουθιών.
· Δυσκολία καταγραφής των καίριων σημείων του μαθήματος.
· Δυσχέρεια στην εκμάθηση ξένων γλωσσών.
· Αποτυχία στα διαγωνίσματα, καθώς η απόδοση μειώνεται όταν ο μαθητής αισθάνεται την πίεση του χρόνου.
· Έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου