Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΙΜΕΘΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ...




«Λίγες ώρες μετά την ευρωβουλευτή κ. Σπυράκη και η κυβερνητική εκπρόσωπος Κα Βούλτεψη μιλώντας στο τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, επιβεβαίωσε πως δεν είναι στις κυβερνητικές προθέσεις να εγκαταλείψει η χώρα το μνημόνιο και να τα «σπάσει με την τρόικα. Εμείς δεν είχαμε καμιά αμφιβολία περί του αντιθέτου. Δεν το λέει όμως και στον πρωθυπουργό και στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης που έχουν κηρύξει ανένδοτο κατά του μνημονίου;»
Τσόκαρα έ τσόκαρα....









Τελικά την πατήσαμε ...
είναι κέρινα τα ομοιώματα των Ομπάμα....





Ο Παπανδρέου διαδήλωσε για την κλιματική αλλαγή στη Νέα Υόρκη. Την ώρα της διαδήλωσης και της παρουσίας του ΓΑΠ έπιασε χαλάζι σαν πορτοκάλι.....





Σάλος και στην Γερμανία από την παραίτηση του Πρέσβη μας Παναγιώτη Ζωγράφου. Σύμφωνα με Γερμανούς δημοσιογράφους οι Σαμαράς και Λαζαρίδης δεν ήθελαν μέσα στα πόδια τους "αυτήκοο μάρτυρα της υποταγής τους στην Μέρκελ" τον έμπειρο Έλληνα διπλωμάτη.....



ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ,ΕΓΩ.....




«Πιστεύουμε ότι μπορεί πλέον να γίνει μία ουσιαστική και πραγματική αποτίμηση των οφελών και των προβλημάτων από την χρήση του ΕΥΡΩ, να ενημερωθούν για τα συμπεράσματά της οι Έλληνες πολίτες και, στη συνέχεια, να κληθούν να αποφασίσουν με δημοψήφισμα το εάν επιθυμούν την παραμονή της χώρας μας στην Ευρωζώνη ή την επαναφορά της Δραχμής.»
Όταν ο Μπουμπούκος ήταν στο ΛΑΟΣ μέχρι και δημοψήφισμα για επιστροφή της Δραχμής ζητούσε...
Τον λιμπίζεστε;

Η Ελλάδα είναι πρόθυμη να αποστείλει ανθρωπιστική και στρατιωτική ενίσχυση για τις επιχειρήσεις εναντίον του Ισλαμικού κράτους στο Ιράκ και τη Συρία, μολονότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν ζητήσει ακόμα τη βοήθεια της χώρας μας, όπως δήλωσε χθες ο Ευάγγελος Βενιζέλος στο Reuters. «Δεν έχουμε καμία πρόταση, αλλά από πολιτικής άποψης, είμαστε μέρος του συνασπισμού», τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Λέω να στείλουμε αυτόν , τον Πάγκαλο και τον Τζαμτζή......


Δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των ελλήνων πολιτικών δεν διακρίνεται για τη σοβαρότητα του, ούτε συναισθάνεται τις συνέπειες των λόγων και των πράξεων του.
Δρούν και συμπεριφέρονται ως καφενόβιοι συζητητές, εκστομίζοντας από τα τηλεοπτικά παράθυρα οτιδήποτε θεωρούν ότι θα τους εξασφαλίσει πέντε λεπτά δημοσιότητας ή οτιδήποτε πιστεύουν ότι εξυπηρετεί τις συγκυριακές πολιτικές ή κομματικές σκοπιμότητεςτους.
Η κινδυνολογία και η απειλή που εξαπέλυσε χθες ο κ.Γεωργιάδης, ότι αν κερδίσει ο Σύριζα της εκλογές θα πάρει τα χρήματα του από τις τράπεζες και θα τα μεταφέρει στο εξωτερικό, θα μπορούσε να θεωρηθεί μια από τις συνηθισμένες αμετροέπειες του συγκεκριμένου προσώπου, αν δεν ήταν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ.
Σε μια χώρα που έχει ζήσει τον κίνδυνο της κατάρρευσης και της χρεοκοπίας και πληρώνει ακόμα τη φυγή των καταθέσεων από τις ελληνικές τράπεζες, είναι εξωφρενικό ένα στέλεχος της κυβερνητικής πλειοψηφίας να δημιουργεί και πάλι ένα κλίμα αστάθειας και κινδυνολογίας.
Κάποιος πρέπει να εξηγήσει στον κ. Γεωργιάδη ότι η εμπιστοσύνη στην οικονομία και στο τραπεζικό σύστημα που κατακτήθηκε με τεράστιες θυσίες, αλλά και μεγάλο πολιτικό κόστος, δεν προσφέρεται για σόου εντυπώσεων στα τηλεοπτικά παράθυρα.
Η ψηφοθηρία του φόβου, όχι μόνο δεν πρόκειται να βοηθήσει κανένα, αλλά μόνο νέα προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει. Είναι τραγικό την ώρα που η κυβέρνηση προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης για την πορεία της οικονομίας, που επενδύει στην έξοδο από το μνημόνιο, ένας εκπρόσωπος της να υπονομεύει αντικειμενικά αυτή την προσπάθεια. Κι αν ο ίδιος δεν το καταλαβαίνει, ελπίζουμε ότι υπάρχουν κάποιοι εχέφρονες στην κυβέρνηση και στο μέγαρο Μαξίμου να τον βάλουν στη θέση του.

ΤΟ ΒΗΜΑ

Ποιός ρε φίλε να τον βάλει στην θέση του αφού τα ίδια και χειρότερα είπε ο Σαμαράς στους Βουλευτές της Ν.Δ στο καφενείο της Βουλής.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ....



Θα μας καραφλιάσει όλους....


Ο ΓΑΠ αφού έλυσε τα προβλήματα στην Ελλάδα κάνει πορεία για το κλίμα στην Νέα Υόρκη...
Άμοιρο Κλίμα...!]


-Aν πέσει η κυβέρνηση θα βγάλω τα λεφτά μου στο εξωτερικό.....δήλωσε ο Μπουμπούκος....
Και εγώ έχω δυο Απορίες....
1.Που τα βρήκες τα λεφτά αφού από το πόθεν έσχες σου δεν φαίνεται να έχεις;
2.Δεν υπάρχει εισαγγελέας να διώκει τέτοιες δηλώσεις που προκαλούν ανησυχία στον κόσμο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου